رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در فصل 9-2008 بود که رئالی ها شروعی بدتر از شروع این فصلشان در رقابت های لالیگا داشتند؛ در این برهه زمانی از آن فصل رئال با 29 امتیاز در رده پنجم جدول لالیگابود

 
Cristano Ronaldo - Real Madrid vs Celta Vigo
 

- عملکرد کنونی رئال مادرید در رقابت های این فصل لالیگا اصلا مورد رضایت ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید نیست. تیم او بعد از گذشت شانزده هفته از آغاز رقابت های لالیگا، بدترین آمار شروع در طول 5 سال اخیر را داشته.

در5سال اخیر، رئالیها هیچ وقت شروعی به این بدی نداشته اند. در رقابت های این فصل لالیگا و با سلطه بارسا در رقابت ها، رئال بعد از تساوی 2-2 مقابل اسپانیول شاهد افزایش فاصله این تیم با صدر جدول به 13 امتیاز شد. تا آقای خاص در پایان این بازی در کنفرانس خبری اش بگوید که قهرمانی در لالیگا برای تیمش عملا غیرممکن است.

آخرین بار که رئال چنین شروع ضعیفی داشت، فصل9-2008 بود. در آن فصل رئال در پایان هفته شانزدهم بیست و نه امتیازی بود و در رده پنجم جدول قرار داشت. حالا این تیم 33 امتیاز کسب کرده و تیم سوم جدول است.

در آن سال خوانده راموس روی نیمکت مربیگری رئال مادرید بود و از آن فصل به بعد اوضاع رئال رو به بهبود گذاشت. در فصل 10-2009 ، رئال در پایان هفته  شانزدهم، 38 امتیاز داشت و تیم دوم جدول بود؛ در فصل 1-2010 هم 41 امتیازی و در رده دوم بود و در فصل 2-2011 با کسب 40 امتیاز صدرنشین جدول لالیگا بود.

در طول دوران حضور ژوزه مورینیو در برنابئو، او توانست به بهترین رکوردهای ممکن دست یابد و گویا حالا اوطعم افول با رئال را هم تجربه می کند. تیم مورینیو تا به اینجای رقابت های لالیگا 15 امتیاز از دست داده که یعنی یک امتیاز بیشتر از تمامی امتیازاتی که در طول فصل گذشته از دست داده بود، است. قطعا در پایان این فصل آمار و ارقام نجومی و تعجب برانگیز رئال تکرار نخواهد شد و از نظر محاسبات ریاضی غیرممکن است که آنها رقابت های این فصل را با کسب امتیازی بیش از 100 به پایان ببرند؛ چرا که رئالی ها اگر از این به بعد در تمامی بازیهایشان هم به پیروزی برسند، در پایان فصل 99 امتیازی خواهند شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس همان طور که خود مورینیو هم گفته او به زندگی در شرایطی این چنینی در تیم های سابقش (پورتو، چلسی و اینتر) عادت نداشته و باید منتظر بمانیم و ببینیم که با این شرایط چطور کنار خواهد آمد.

foton

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:1 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید